01.09.2015 р. по 15.09.2015 р. педагогічне обстеження.

З метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичків , відповідно до вимог програми «Українське дошкілля», «Впевнений старт» 01.09.2015г. по 15.09.2015 р. було проведено педагогічне обстеження.

Обстежено в середньому 95 дитини, що склало 67 % від загального облікового складу дітей. У педагогічному обстеженні не брали участь діти І молодшої групи, у зв’язку з адаптацію до дитячого садка.

Педагогічне обстеження проводилося вихователями у формі організованої безпосередньо освітньої діяльності при використанні спостережень, бесід, ігор.

Знання, вміння та навики дошкільнят визначались за наступними розділами програми:

Ознайомлення з навколишнім;

Ознайомлення з природою;

Мовленнєвий розвиток;

Формування елементарних математичних уявлень;

Зображувальна діяльність (малювання,ліплення, аплікація)

Таблиця результатів педагогічного обстеження дітей.
11

За підсумками педагогічного обстеження діти показали високі результати засвоєння програмного матеріалу в діапазоні від 4,3 % до 20 % (залежно від розділу програми і вікової групи); достатній рівень від 11 до 30 % середній рівень від 30 % до 83 %, а від 13 % до30 % дітей показали низький рівень.

Програмовий матеріал по розділу «Ознайомлення з навколишнім» засвоєний вихованцями всіх вікових груп на високому і середньому рівні складає 75 %. Найбільша кількість високих результатів зафіксовано у дітей ІІ молодшої групи «А» та середньої групи «А» 20 %).

Програмовий матеріал з «Розвитку елементарних математичних уявлень» освоєний вихованцями всіх вікових груп на 80 %. Діти ІІ молодшої групи «А» показали найбільшу кількість високих результатів (20 %)

Програмовий матеріал з «Розвитку мовлення », засвоєний дітьми на високому і середньому рівні на 70% . Найбільш високі результати у дітей середньої групи «А» (20 %).

По розділу «Ознайомлення з природою» програмовий матеріал засвоєно вихованцями на 75 %. Найбільш високі результати спостерігаються у дітей середньої групи А ( 25%).

Програмо матеріал по розділах «Зображувальна діяльність», засвоєний дітьми в середньому на високому і середньому рівні на 74%. Низькі результати показали діти старшої групи.

Спостереження заняття по ознайомленню з навколишнім показало хороші знання про диких і домашніх тварин, і їх дитинчат (про користь домашніх тварин, про працю людей з догляду за ними). На заняттях з ФЕМП — діти добре знають геометричні фігури, уміють співвідносити форму предметів з геометричними фігурами, називають предмети заданої форми; вміють відлічувати предмети з великої кількості предметів, викладати задану кількість предметів, вміють встановлювати рівності груп предметів; вважають в межах 5 (деякі діти в межах 10), Але не всі діти вміють давати повні відповіді, відповідають на питання односкладово. Причини низького рівня: діти, які тривалий час не відвідували ДНЗ, новоприбулі діти.

Рекомендації:

  • Проводити індивідуальну роботу з малоактивними дітьмиПостійно.
  • Розширювати словник дітей відповідно до вимог програми. Постійно.

  • Оформити папку «Ігри на звуковимову», «Розповідаємо за схемами» . Термін: до 20.10.15

  • Використовувати в роботі з дітьми інтерактивні технології. Постійно

  • Урізноманітнити використання дидактичних ігорвправ з іграшками, картинками та словесних ігор зчітко визначеною метою.

  • Вихователям старшої групи:

  • Опрацювати програмові вимоги до різних розділів програми. До 20.10.15

  • Звернути увагу на планування занять з зображувальної діяльності. Постійно.

  • Залучати батьків до навчального процесу. Постійно.

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>