Діагностична карта художньо продуктивної діяльності дітей лютий 2016р

карта худ діяльності

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: найкращі результати діти показали у формуванні кольорів, кольору сприйняття(75 %) та сенсорні навички(60 %), найнижчі результати формо утворювання (16 %).

Аналіз виконаних робіт показав, що успішно справляються на занятті з завданням 65-75 % малюків, що визначає достатній рівень засвоєння програмових вимог з малювання, але найнижчі результати виявлені в старшій групі там цей показник складає 60 %, що вказує на середній рівень засвоєння програмових вимог.

Позитивним моментом в роботі вихователів є використання нетрадиційних технік малювання.

Рекомендації:

Вихователям І молодших та ІІ молодших груп продовжувати роботу щодо удосконалення технічних навичок. Постійно.

Вихователям середніх груп та старшої групи особливу увагу звернути на удосконалення формоутворювальних навиків, розташуванням малюнку на папері, якість виконаних робіт. Постійно.

Вихователям Рибаці А.С., Чернієнко С.М., Завтоновій Д.В., Розумяк І.С., Кравченко І.Г. підвищувати теоретичний рівень знань з методики зображувальної діяльності через самоосвіту. Постійно.

Вихователям середніх та старших залучати батьків щодо вирішення вимог програми з зображувальної діяльності. Постійно.

  • Провести консультації для батьків щодо значення зображувальної діяльності в житті дошкільників і як організувати куточок з ІЗО вдома. До 10.03.16.

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>