Висновки: найкращі результати діти показали у формуванні кольорів, кольору сприйняття(75 %) та сенсорні навички(60 %), найнижчі результати формо утворювання (16 %).
Аналіз виконаних робіт показав, що успішно справляються на занятті з завданням 65-75 % малюків, що визначає достатній рівень засвоєння програмових вимог з малювання, але найнижчі результати виявлені в старшій групі там цей показник складає 60 %, що вказує на середній рівень засвоєння програмових вимог.
Позитивним моментом в роботі вихователів є використання нетрадиційних технік малювання.
Рекомендації:
Вихователям І молодших та ІІ молодших груп продовжувати роботу щодо удосконалення технічних навичок. Постійно.
Вихователям середніх груп та старшої групи особливу увагу звернути на удосконалення формоутворювальн
Вихователям Рибаці А.С., Чернієнко С.М., Завтоновій Д.В., Розумяк І.С., Кравченко І.Г. підвищувати теоретичний рівень знань з методики зображувальної діяльності через самоосвіту. Постійно.
Вихователям середніх та старших залучати батьків щодо вирішення вимог програми з зображувальної діяльності. Постійно.
-
Провести консультації для батьків щодо значення зображувальної діяльності в житті дошкільників і як організувати куточок з ІЗО вдома. До 10.03.16.
Нові коментарі