Діагностична карта з аплікації лютий 2016 р.

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: високі результати діти показали з декоративної аплікації (75 %), низький рівень з вирізання (20 %). Діагностика заплікації показала, що діти достатньо володіють технікою вирізання прямих ліній, вміють користуватися ножицями, вірно їх тримають, знають правила техніки безпеки при роботі з ножицями. Але виникають труднощі при вирізанні округлих форм.

З декоратиної аплікації відмічено вміння дітей розташовувати деталі симетрично, заповнювати кути /70-80 % /.

Проте низький відсоток якісного виконання робіт / 60% / пояснюється слабо сформованими навичками вирізання округлих форм, вмінь акуратно виконувати роботу.

Причини низького рівня:

  • помилками педагогів у методиці проведення занять:
  • недоліки при плануванні.
  • поверховістю знань вимог програми, методики зображувальної діяльності, Базового компоненту дошкільної освіти вУкраїні;
  • недоліки при планування індивідуальної роботи.

Рекомендації:

Вихователям Рибаці А. С., Чернієнко С. М., Завтоновій Д. В., Розумяк І. С., Кравченко І. Г. опрацювати вимоги програми та Базового Компонента зданої теми. До 10.03.16.

  • Писати розширені конспекти занять. Постійно.
  • Відвідати заняття з зображувальної діяльності у наставників. До 20.03.16. Постійно.

Вихователям старшої групи планувати заняття на закріплення технічних навичок роботи з ножицями. Постійно.

  • Планувати СХД на закріплення технічних навичок з зображувальної діяльності. Постійно.

Вихователям ІІ молодших груп працювати над збереження пропорцій та розташування композицій на малюнку. Постійно.

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.