На замітку матусям

Особливе місце в роботі дитячого садка відводиться святам.

Свята своєрідна форма виховання дітей, і замінити її не можна нічим. Це особливий вид людської діяльності, а також невід’ємна частина соціального життя, до якої дитину необхідно готувати.

Свято несе в собі величезний моральний і соціальний заряд, грає, виховує, розвиває, надихаючу роль.

Особливість свят полягає в тому, що вони надають комплексний вплив на свідомість, почуття підростаючого покоління, здійснюють всебічну перевірку рівня і результатів розвитку і виховання дітей. 

Одягайте дитину на свято так, щоб вона відчувала себе комфортно. Святковий наряд не повинен сковувати рухів дитини.

Надмірно не опікати і намагайтеся не привертати увагу дитини до себе. Малюк відволікаючись, не може зрозуміти до кінця суть завдання і т. д. Надмірна опіка може стати причиною скутості дитини.

Не проявляйте невдоволення виступом своєї дитини. Для дитини важлива оцінка батьків. Під час свята діти шукають очима своїх батьків і якщо бачать їх невдоволення, губляться, не виходять грати, бояться своїх невдач, засудження з боку рідних.

Підтримайте дитину посмішкою, веселим настроєм.

Приймайте активну участь у святкових іграх, інсценізаціях, масових танцях і т. д. Особливо це потрібно робити тим батькам, чиї діти сором’язливі, не впевнені в собі, губляться перед великою кількістю глядачів. Участь батьків у святі стимулює дитину до активності.

Уважно спостерігайте за своєю дитиною. Поведінка дитини підкаже вам, які завдання виховання необхідно вирішувати в сім’ї найближчим часом.

Основні завдання музичного виховання:

  1. Виховувати любов та інтерес до музики (тільки розвиток емоційної чуйності і сприйнятливості дає можливість широко використовувати виховний вплив музики).
  2. Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами виразності.
  3. Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу, ритміки, гри на дитячих інструментах, знайомити з початковими елементами музичної грамоти (все це дозволить їм діяти усвідомлено, невимушено, виразно).
  4. Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладо-висотний слух, почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів ( якщо в цьому віці дитину навчають і залучають до активної практичної діяльності, то відбувається становлення і розвиток всіх її здібностей).
  5. Сприяти розвитку музичного смаку.

На основі отриманих вражень і уявлень про музику проявляється спочатку вибіркове, а потім оцінювальне ставлення до виконуваних творів.

  1. Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для дітей діяльності, як передача образів у музично-ритмічних рухах, пісенних імпровізаціях, в іграх і драматизації.

 

 

 

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.