Навчальний процес

Навчальний процес

Кількість педагогічних працівників залишається сталою : 1 – завідувач , 10 – вихователів, 1 –  керівник музичний, 1 – практичний психолог, 1 – вихователь – методист.

Протягом останніх трьох років в закладі спостерігається позитивна тенденція до збільшення кількості педагогічних працівників, які мають повну вищу освіту. В порівнянні з минулим роком цей показник покращився на 7%. Порівняно з минулими роками процент фахівців виріс на 7%, що позитивно впливає на якість та результативність роботи з дітьми.

Педагоги всіх груп систематично відвідували методичні заходи, що проходили у ДНЗ  міста.   На базі дошкільного навчального закладу у  2014-2015 навчальному році, відповідно  до  плану роботи управління освіти міської ради, було проведено    семінар практичних психологів ДНЗ міста  «Формування когнітивної сфери особистості дошкільників» та  методичне об’єднання для вихователів І молодших груп «Аспекти розвитку мовленнєвої особистості засобами театралізованої діяльності у ранньому віці». Учасникам  семінару для перегляду було представлене корекційно-розвивальне заняття «У пошуках невідомої планети» психолог Кутузова В.В. та інтегроване заняття для І молодших груп «Ріпка» вихователь Рязанцева Н.П. .

Педагоги дошкільного закладу продовжують роботу щодо друкування у фахових виданнях. Конспект інтегрованого заняття розроблений вихователем  Рязанцевою Н.П. та Рибак А.С. були опубліковані в журналі «Розкажіть онуку».

 

Якісний склад педагогічних кадрів на 01.06.15 р.

Оцінка

 

 

 

 

Рівень кваліфікації Стаж педагогічної

діяльності

Вік
Вища

Вих-метод

 

1

кат

2

кат

спец  

20-25

15-20 10-15 5 55 40 -55 30

40

20

30

 

Кіль-    кість

Показ

 

 

14,2

(2)

7.1

(1)

7.1

(1)

 50

(7)

 36(5)     21(3)    7 (1) 36(5) 7.7 30.8 46.2 15.3
 

 

Нижче норми                    норма                оптимум

 

 

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>