Орієнтовний план індивідуальної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу-ясла-сад
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітки про виконання |
---|---|---|---|
1. | Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» | жовтень | |
2. | Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників для яких установлені кваліфікаційні категорії (відповідно до посади і кваліфікаційної категорії) | жовтень | |
3. | Консультація з членами атестаційної комісії щодо порядку атестації | жовтень | |
4. | Відкритий перегляд спортивного свята | жовтень | |
5. | Відкритий перегляд до педради. Проектне заняття з ОБЖД. | листопад, | |
6. | Організація та проведення осіннього свята | жовтень | |
7. | Організація та проведення новорічного ранку | грудень | |
8. | Підготовка та перегляд відкритого заняття з дітьми середньої групи. | березень | |
9. | Консультаційна допомога батькам вихованців у питанні формування безпечної поведінки дошкільників | жовтень | |
10. | Участь у педагогічній раді | листопад, лютий | |
11. | Участь у відвідуванні міських семінарів для вихователів | грудень | |
12. | Консультація: «Коректурні таблиці, як засіб економічного виховання». | лютий | |
13. | “Мій педагогічний досвід!” (виставка узагальнених матеріалів, педагогів, що атестуються). | лютий |
Орієнтовний план індивідуальної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу-ясла-сад
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітки про виконання |
---|---|---|---|
1. | Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» | жовтень | |
2. | Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників для яких установлені кваліфікаційні категорії (відповідно до посади і кваліфікаційної категорії) | жовтень | |
3. | Консультація з членами атестаційної комісії щодо порядку атестації | жовтень | |
4. | Відкритий перегляд контрольного заняття | листопад | |
5. | Відкритий перегляд до педради | квітень | |
6. | Організація та проведення осіннього свята | жовтень | |
7. | Організація та проведення новорічного ранку | лютий | |
8. | Підготовка та перегляд відкритого заняття з дітьми І молодшої групи | березень | |
9. | Консультаційна допомога батькам вихованців у питанні адаптації дітей до умов ДНЗ | жовтень | |
10. | Участь у педагогічній раді. Розробка дидактичних ігор для дітей І молодшої групи. | листопад, лютий | |
11. | Участь у відвідуванні міських семінарів для вихователів | листопад, січень | |
12. | Тренінг: «Практика реалізації педагогіки розуміння» | грудень | |
13. | “Мій педагогічний досвід!” (виставка узагальнених матеріалів, педагогів, що атестуються) | лютий |
Орієнтовний план індивідуальної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу-ясла-сад
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітки про виконання |
---|---|---|---|
1. | Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» | жовтень | |
2. | Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників для яких установлені кваліфікаційні категорії (відповідно до посади і кваліфікаційної категорії) | жовтень | |
3. | Консультація з членами атестаційної комісії щодо порядку атестації | жовтень | |
4. | Відкритий перегляд контрольного заняття | листопад | |
5. | Відкритий перегляд до педради | лютий | |
6. | Організація та проведення осіннього свята | жовтень | |
7. | Організація та проведення новорічного ранку | лютий | |
8. | Підготовка та перегляд відкритого заняття з дітьми старшої групи | березень | |
9. | Консультаційна допомога батькам вихованців у питанні підготовка дітей до школи | жовтень | |
10. | Участь у педагогічній раді | листопад, лютий | |
11. | Участь у відвідуванні міських семінарів для вихователів | листопад, лютий | |
12. | Розроблення серії конспектів занять з ОБЖД | жовтень | |
13. | “Мій педагогічний досвід!” (виставка узагальнених матеріалів, педагогів, що атестуються) | лютий |
Орієнтовний план індивідуальної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу-ясла-сад
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітки про виконання |
---|---|---|---|
1. | Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» | жовтень | |
2. | Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників для яких установлені кваліфікаційні категорії (відповідно до посади і кваліфікаційної категорії) | жовтень | |
3. | Консультація з членами атестаційної комісії щодо порядку атестації | листопад | |
4. | Відкритий перегляд відкритого заняття з ОБДЖ заняття | жовтень | |
5. | Відкритий перегляд контрольного заняття | лютий | |
6. | Організація та проведення осіннього свята | березень | |
7. | Організація та проведення новорічного ранку | лютий | |
8. | Підготовка та перегляд відкритого заняття з дітьми ІІ молодшої групи | березень | |
9. | Відкритий перегляд гурткової роботи | лютий | |
10. | Участь у педагогічній раді | листопад, лютий | |
11. | Участь у відвідуванні міських семінарів для вихователів | листопад, січень | |
12. | Розроблення серії конспектів занять з оригамі | листопад, березень | |
13. | “Мій педагогічний досвід!” (виставка узагальнених матеріалів, педагогів, що атестуються) | лютий |
Орієнтовний план індивідуальної підготовки вихователя дошкільного навчального закладу-ясла-сад
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітки про виконання |
---|---|---|---|
1. | Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» | жовтень | |
2. | Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників для яких установлені кваліфікаційні категорії (відповідно до посади і кваліфікаційної категорії) | жовтень | |
3. | Консультація з членами атестаційної комісії щодо порядку атестації | жовтень | |
4. | Організація осіннього свята Створення презентації для дітей «Водойми України» | жовтень | |
5. | Підготовка та перегляд гімнастики пробудження з дітьми ІІ молодшої групи | лютий | |
6. | Участь у педагогічній раді. Створення презентації для дітей «Знаки зодіаку » | листопад, лютий | |
7. | Організація та проведення проблемного семінару –практикуму: "Мультимедійна презентація – засіб створення умов для підвищення ефективності процесу навчання та розширення вікових можливостей" | грудень | |
8. | Розроблення серії конспектів занять з використання ІКТ | листопад березень | |
9. | “Мій педагогічний досвід!” (виставка узагальнених матеріалів, педагогів, що атестуються) | лютий |
Орієнтовний план індивідуальної підготовки вихователя – методиста дошкільного навчального закладу-ясла-сад
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітки про виконання |
---|---|---|---|
1. | Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» | жовтень | |
2. | Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників для яких установлені кваліфікаційні категорії (відповідно до посади і кваліфікаційної категорії) | жовтень | |
3. | Консультація з членами атестаційної комісії щодо порядку атестації | жовтень | |
4. | Розробити та провести проблемний семінар: «Формування у дошкільників життєвої позиції щодо власної безпеки життєдіяльності». Розробити слайд – презентацію до семінару. Розробити пам’ятки для педагогів з ОБЖД. Оформити папку «Увага! Діти на дорозі». Організувати роботу педагогічної ради на тему: "Формування елементарної компетенції з питань безпеки у дітей дошкільного віку засобами педагогічного проектування". | жовтень | |
5. | Розробити захоти по місячнику безпеки. Підготувати педраду: Формування елементарної компетенції з питань безпеки у дітей дошкільного віку засобами педагогічного проектування . Організувати виставку освітніх проектів « Формування у дошкільників життєвої позиції щодо власної безпеки» Розробити та провести засідання постійно діючого семінару для педагогів «Творчий педагог»: «Казкова фізкультура» за М. Єфіменко. Розробити слайд – презентацію до семінару. Розробити пам’ятку для молодих вихователів «Створення розвивального середовища». Провести засідання шкли молодих вихователів. Розробити заходи до дня відкритих дверей. | листопад | |
6. | Розробити та провести проблемний семінар-практикум: "Мультимедійна презентація – засіб створення умов для підвищення ефективності процесу навчання та розширення вікових можливостей". Тренінг: «Практика реалізації педагогіки розуміння» Розробити анкету для вихователя «Організація зображувальної діяльності в ДНЗ» . | грудень | |
7. | Розробити та провести проблемний семінар: «Зображувальна діяльність як спосіб естетичного розвитку дітей». Розробити слайд – презентацію зображувальна діяльність в ДНЗ. Розробити пам’ятку для вихователів з зображувальної діяльності. Організувати роботу педагогічної ради на тему: «Розвиток творчих здібностей дошкільників через образотворчу діяльність». Оформити папку на допомогу вихователю «Дитина в соціумі» . | січень | |
8. | Взяти участь у засіданні педагогічної ради: «Розвиток творчих здібностей дошкільників через образотворчу діяльність». Методичний семінар: «Інтегровані підходи до використання літературних засобів формування світогляду дитини». Створити презентацію «Коректурні таблиці». Випуск журнала для батьків „Сонячний зайчик” Організувати виставку методичних посібників з зображувальної діяльності. | лютий | |
9. | Педагогічна лабораторія «Використання коректурних таблиць та асоціативних карток для стимулювання мовленнєвої активності дошкільників» Тренінг: «Удосконалюємо дикцію та техніку мовлення» Лекторій для батьків першокласників. Розробити пам’ятку для педагогів: «Організація дидактичних ігор» | березень | |
10. | Організація відкритих переглядів для педагогів. | Протягом року |
Орієнтовний план індивідуальної підготовки психолога дошкільного навчального закладу-ясла-сад
№ | Зміст роботи | Термін виконання | Відмітки про виконання |
---|---|---|---|
Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» | жовтень | ||
Ознайомлення з кваліфікаційними характеристиками педагогічних працівників для яких установлені кваліфікаційні категорії (відповідно до посади і кваліфікаційної категорії) | жовтень | ||
Консультація з членами атестаційної комісії щодо порядку атестації | жовтень | ||
Семінар-практикум для педагогів на тему: «Учимося розуміти одне одного» Заняття для помічників вихователя. Консультація ««Вплив інформаційного простору на особистість дитини». | жовтень | ||
Заняття з елементами тренінгу для вихователів на тему: «Вплив установок та стереотипів на особистість педагога» Лекція з елементами тренінгу для батьків: «Мистецтво виховання та покарання». Виступ на тему: «Щоб свято було святом». | грудень | ||
Заняття для вихователів на тему: «Толерантне спілкування» Рекомендації щодо формування мотивів учіння та позитивного ставлення дитини до школи. | січень | ||
“Мій педагогічний досвід!” (виставка узагальнених матеріалів, педагогів, що атестуються). Організувати роботу батьківського лекторію "Сьогодні - дошкільник, завтра -школяр" | лютий | ||
Відкритий перегляд коригуючого заняття. | березень |
Нові коментарі