Результати моніторингу якості освіти

Результати психодіагностичного дослідження готовності до шкільного навчання дітей старшого дошкільного віку за 2017-2018 н. р.

 

 

Моніторинг  обстеження  навчальних досягнень  дітей 

старших груп за 2017-2018 н. р.

Педагогічне діагностування навчальних досягнень дітей, яке здійснювалось  двічі на рік,   виявило, що діти усіх вікових груп засвоїли програмові завдання на достатньому рівні, порівняльний аналіз засвідчив, що рівень знань, в порівнянні з початком року,  зріс в середньому на 24 %.

 з високим рівнем розвитку   — 27 % дітей;

— з достатнім                      –          33 % дітей;

— з середнім                        –         28 % дітей;

— з низьким                         –         12 % дітей.

    Найвищі  показники з логіко – математичного розвитку та ознайомлення з природою, музична діяльність, найнижчі  — з грамоти та мовленнєвого розвитку.

Розділ Рівні розвитку  (%) Покращення  показників високого та достатнього рівнів    (%)
в д с н
Мовлення дитини 24,6 32.5 32.5 10.4 22
Навчання елементів грамоти 20.8 26 36.6 16.6 20
Дитини в сенсорно пізнавальному просторі 32.5 32.5 24.5 9.6 25
Дитина у природному довкіллі 32.5 33.3  24.6 9.6 27
Дитина в соціумі 24,6 33.3 25.5 16.6 25
Дитина у світі культури
зображувальна діяльність 25.4 34.9 29.3  10.4 24
музична діяльність 32.5 33.3  24.6 9.6 26
художня література 24,6 32.5 32.5 10.4 24
Узагальнені результати 27 33 28 12 24

 

Моніторинг  обстеження  загального рівня розвитку  дітей  старшої «А» групи за 2016-2017 н. р.

Моніторинг  обстеження  загального рівня розвитку  дітей  старшої «Б» групи за 2016-2017 н. р.

Порівняльна таблиця рівня розвитку знань дітей за 2015-2016 н. р.

15

Діагностика умінь та навичок дітей в продуктивних видах діяльності

13

Діагностична карта з аплікації лютий 2016 р.

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки: високі результати діти показали з декоративної аплікації (75 %), низький рівень з вирізання (20 %). Діагностика заплікації показала, що діти достатньо володіють технікою вирізання прямих ліній, вміють користуватися ножицями, вірно їх тримають, знають правила техніки безпеки при роботі з ножицями. Але виникають труднощі при вирізанні округлих форм.

З декоратиної аплікації відмічено вміння дітей розташовувати деталі симетрично, заповнювати кути /70-80 % /.

Проте низький відсоток якісного виконання робіт / 60% / пояснюється слабо сформованими навичками вирізання округлих форм, вмінь акуратно виконувати роботу.

Причини низького рівня:

  • помилками педагогів у методиці проведення занять:
  • недоліки при плануванні.
  • поверховістю знань вимог програми, методики зображувальної діяльності, Базового компоненту дошкільної освіти вУкраїні;
  • недоліки при планування індивідуальної роботи.

Рекомендації:

Вихователям Рибаці А. С., Чернієнко С. М., Завтоновій Д. В., Розумяк І. С., Кравченко І. Г. опрацювати вимоги програми та Базового Компонента зданої теми. До 10.03.16.

  • Писати розширені конспекти занять. Постійно.
  • Відвідати заняття з зображувальної діяльності у наставників. До 20.03.16. Постійно.

Вихователям старшої групи планувати заняття на закріплення технічних навичок роботи з ножицями. Постійно.

  • Планувати СХД на закріплення технічних навичок з зображувальної діяльності. Постійно.

Вихователям ІІ молодших груп працювати над збереження пропорцій та розташування композицій на малюнку. Постійно.

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.