Здрастуй, літо!

       Літо – найкращий час для накопичення сил та зміцнення здоров’я. І здійснення цього завдання починається з планування, підготовки та організації відпустки. Нарешті з’являється час і можливість батькам побути разом з дитиною. Всі цього чекають, передчувають радість спілкування, але найчастіше все закінчується прикрощами батьків через незбіг бажань і потреб з бажаннями і потребами дитини, що призводить до частих конфліктів, сварок, прикростей.

      Як цього уникнути? Спочатку, визна­чивши місце проведення відпустки, бать­кам слід РОЗПОВІСТИ ДИТИНІ, де вони відпочиватимуть: повідомити назву міс­цевості, розповісти, чим вона примітна, чому обрали саме це місце. У дитини слід викликати інтерес до зустрічі з тим місцем, яке вона побачить. Природжений ПІЗНА­ВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС, що є у кожної дитини, важливо підтримувати, бо саме він при­носить дитині багато вражень, знань про навколишній світ, розширює світогляд ди­тини, накопичує життєвий досвід. Пере­живання нових відчуттів і вражень від по­дорожі благотворно впливає на стан нер­вової системи, зміцнює її, відновлює сили. Це найкращі ліки від дитячих капризів.

    Прибувши на місцевість, де відпочива­тимете, спочатку ознайомте з нею дитину, обстежте її, розкажіть і покажіть, чим вона прекрасна і дивовижна. Відпочиваючи на морі, розкажіть про море, на річці — про річку, у лісі — про ліс, у місті — про місто, у селі — про село. Саме цієї миті йде на­копичення словарного запасу дитини без насильницького заучування. Діти все вби­рають, як губки, бо все нове ЦІКАВО. Остан­ні роки, спілкуючись з дітворою, на великий подив, виявила, що словарний запас дітей вкрай обмежений, навіть б-річні малюки не знають назв багатьох овочів, фруктів, кві­тів, дерев, птахів, предметів домашнього ужитку, тобто того, з чим стикаються в по­всякденному житті. Виходить, що діти у сво­єму розвитку обминають такий важливий етап пізнання світу, як накопичення знань за допомогою рефлексу «що таке?». Цей етап діти проживають у ранньому дошкіль­ному віці, мучачи дорослих запитанням «ЦЕ ЩО?», розглядаючи, ознайомлюючись і ви­вчаючи об’єкт. А згодом, коли буде нако­пичений словарний запас, діти починають ставити батькам запитання «ЧОМУ?». З ча­сом обидва ці запитання все рідше ставлять діти своїм батькам і їх напружують. Думаю, це відбувається тому, що дітям доводиться ознайомлюватися з навколишнім світом че­рез екран телевізора. Допоможіть відчути дитині різноманітну палітру навколишньо­го світу. Показуйте цей світ і розповідайте про нього. Батьки — перші, хто вводить ді­тей у світ і дає їм знання про нього.

 

Джерело: Дмитрієва Тетяна Євгенівна

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.