Ситуація, що склалася в економіці нашої країни, характеризується радикальним перетворенням всіх сфер суспільного життя.
Сьогодні кожен з нас розуміє, що доля держави залежить від економічної,правової, політичної і моральної грамотності молодого покоління.
Тому економічне виховання – порівняно новий напрям у дошкільної педагогіки, в даний час, актуально і затребувано особливо гостро.
Насправді – малюк рано включається в економічне життя сім’ї, стикається з грошима, рекламою, ходить з батьками в магазин, бере участь в купівлі – продажу та іншими явищами, опановуючи таким чином економічну інформацію на життєвому, часто спотвореному рівні.
Невірно і небезпечно покладатися на стихійне засвоєння знань про навколишнє життя, наприклад, дуже вразливі з етичної сторони поняття: гроші, багатство, бідність, реклама, кредит, борги та інше.
Досвід показує, що в них закладений величезний моральний потенціал, що позначається таким етичним змістом як чесність, доброта, працьовитість, мистецтво користуватися.
В даний час педагоги орієнтуються на формування у дітей вже до 6, 7 років елементарних знань про економіку, однак, на практиці дорослі часто не мають конкретних методичних рекомендацій, літератури, які допомагали б їм у вихованні людини, яка вміє економічно мислити.
У теорії і практиці сучасного економічного виховання та освіти виявляються деякі протиріччя:
-Спостерігається тенденція до завищення можливостей дітей; дошкільнят знайомлять зі складними поняттями, які виходять за рамки їх повсякденному житті та досвіду;
– В економічному вихованні дошкільнят необхідно особливий акцент зробити на його взаємозв’язок з моральним вихованням;
-Стверджуючи необхідність і важливість економічної підготовки дітей і молоді, ігнорується трудове виховання і знецінюється праця – одна і провідних категорій економічної науки і засобів виховання;
Ці фактори і недостатня методична розробленість даної проблеми привели до створення сторінки на сайті дошкільного закладу, де у відповідній віком, доступної та пізнавальній формі, дається інформація для батьків з економічного виховання дошкільників.
Мета занять з економіки:
-Дати теоретичні основи економічних наук – через ознайомлення з найбільш доступними економічними поняттями;
-Включення в підготовчу роботу занять з математики (наприклад, найпростіші підрахунки), малювання, аплікації (реклама, її виготовлення);
-Ознайомлення з рекламою, як способом поширення інформації про товари та послуги, розуміння значення реклами;
-За допомогою ігор, економічних задач, кросвордів та інших форм ввести в складний світ речей, людських відносин, відношення до грошей, чесним способам їх заробляння і розумному використанню.
Таким чином – завдання підготовки батьків допомогти дошкільнику адаптуватися до сучасної дійсності, стати соціально повноцінноюособистістю, правильно розуміти і оцінювати ті явища навколишнього життя, які мимоволі вторгаються в його життя, формувати економічне мислення.
I’ve read some excellent stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I wonder how a lot effort you set to make any such fantastic informative website.