Ігрова вправа “Впізнай за голосом”
Мета: закріпити навички позитивної соціальної поведінки: диференціювати слухове сприйняття, співвідносячи людину з її голосом; виховувати бажання гратися разом, викликати почуття симпатії до однолітків.
Опис гри: Дорослий обирає дитину, яка буде “котиком”, і запрошує присісти в центрі кола із зав’язаними очима. Діти ходять по колу, промовляючи слова:
Ми по колу йдемо,
Тихо котика звемо:
“Котику, не підглядай,
Хто покликав – відгадай”.
Дитина, на яку вказав ведучий, голосно промовляє: “Няв!”
Дитина в колі повинна відгадати, хто з дітей покликав.
Ігрова вправа “Маленьке кошенятко”
Мета: виховувати бажання гратися разом, викликати почуття симпатії до однолітків.
Опис гри: Дорослий під музику гладить уявне кошеня, притуляє до себе. Передає діткам по черзі, пропонуючи його поплескати та зробити з ним кілька танцювальних обережних рухів.
Ігрова вправа “День народження Біма”
Мета: закріпити навички позитивної соціальної поведінки; виховувати бажання гратися разом, викликати почуття симпатії до однолітків.
Матеріал: маски клоунів.
Опис гри: Діти завітали до клоуна Біма на день народження. Кожен малюк його привітав. Бім дякує кожному і розповідає про свої відчуття, наскільки йому приємно було бачити своїх друзів та чути від них вітання.
Для ролі клоунів вибирають новеньких дітей або сором’язливих.
Ігрова вправа “Клейовий дощик”
Мета: вчити дітей розуміти закони спільної діяльності; формувати у дітей почуття колективу.
Опис гри: діти стають один за одним і тримаються за плечі попереднього учня. У такому положення вони долають перешкоди.
- Пройти по уявній стежині.
- Проповзти під уявним мостом.
- Обігнути широке озеро.
- Пройти крізь гущавину лісу.
- Ховатися від диких тварин.
Протягом всієї гри діти повинні міцно триматися за товариша , на випускаючи рук.
Ігрова вправа “На кого я схожий?”
Мета: розвивати рухову та зорову пам’ять, розвивати просторову уяву та творчі здібності дітей.
Опис гри: Дорослий переходить із одного місця кімнати в інше, завмирає в цих місцях у різних позах (таких місць і поз повинно бути 4-5). Нехай ці пози нагадують якихось тварин, знайомих маляті. Потім дитина повинна обійти ті самі місця і повторити ті самі пози спочатку в тому порядку, у якому вони були показані, а потім у зворотному.
Цю кумедну вправу можна використовувати на прогулянках або під час режимних моментів в дитячих садочках.
Ігрова вправа “Допоможи другові”
Мета: вчити дітей допомагати та довіряти один одному; виховувати відповідальність за іншого.
Матеріал: хустина для зав’язування очей, два стільця, іграшки.
Опис гри: діти діляться на пари. Одному із пари зав’язують очі. На підлозі між двома стільцями розкладають іграшки. Другій дитині з пари необхідно провести партнера від одного стільця до іншого так, щоб жодна іграшка не була збита.
Ігрова вправа “Пересядьте всі, хто. . .”
Мета: розширити поняття єдності та спільності; виховувати почуття власної індивідуальності.
Опис гри: ведучий говорить, що всі ми дуже різні і водночас чимось схожі один на одного. Пропонує переконатися в цьому. Потім каже: “Пересядьте всі, хто любить морозиво, плавати в ріці, лягати спати вчасно, прибирати іграшки тощо”. Діти спочатку просто граються, а потім роблять висновок, що, справді, в них є багато спільного
Ігрова вправа “Я хочу подружитися”
Мета: виховувати бажання дружити; розвивати толерантне ставлення до інших.
Опис гри: вибирається ведучий, який промовляє слова: «Я хочу подружитися з дівчинкою (або хлопчиком)», а далі описує зовнішність одного із дітей. Дитині потрібно себе упізнати, швидко підбігти до ведучого, потиснути руку. Далі водить вона.
Ігрова вправа “Паровозик”
Мета: вчити дітей розуміти закони спільної діяльності; формувати у дітей почуття колективу.
Опис гри: ведучий вибирає одного з дітей на роль паровозика. Діти – «вагони» стають у коло. Паровозик під’їжджає, вітається з кожним: “Здрастуй, . . . (ім’я), ти мені дуже потрібний, щоб везти (дядька, тата, молоко тощо)”. Так паровозик підходить до кожного. Повідомляє: “Навантажуємося”, “Поїхали”. Потім – “Приїхали”. Звертаючись до кожного на ім’я, говорить : “Спасибі тобі за те, що допоміг відвезти … “
Потім діти стають у коло і хором повторюють слова: “Коли нас багато – ми сильні і багато можемо. Ми – це діти”.
Ігрова вправа “Кого вкусив комарик” (вправа на розслаблення)
Мета: вчити дітей помічати настрій один одного, співпереживати; виховувати емоційну чуйність, бажання допомогти.
Опис гри: діти сідають у коло. Ведучий проходить зовнішньою стороною кола, гладить дітей по спинах, одного з них непомітно від інших легенько щипає – “кусає комариком”. Дитина, яку “укусив комарик”, повинна напружити спинку і плечі. Інші уважно розглядають один одного і здогадуються, “кого вкусив комарик”.
Вы сами пишите статьи или заказываете?
Доброго дня. Пишем самостоятельно.