МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Вихідні положення сучасного планування освітньої роботи з дітьми раннього та дошкільного віку:   основою планування є та освітня програма, яка прийнята до керівництва і висуває перед педагогами конкретні завдання щодо формування особистості дошкільника;

план має будуватися на основі блочно-тематичного підходу із врахуванням всіх дидактичних принципів: взаємозв’язку всіх розділів освітньої роботи, систематичності, послідовності, доступності, повторюваності матеріалу, диференційованого та індивідуального підходів до дітей;

під час складання плану враховується конкретні умови (віковий склад групи, рівень розвитку дітей, умови дитсадка, напрями роботи колективу тощо);

план повинен бути календаризованим, тобто чітко передавати конкретний зміст роботи з малюками впродовж дня. У ньому вказується, в яких видах діяльності або у які моменти життя дітей, на яких заняттях буде здійснюватися та чи інша робота.

Перспективно-календарний план орієнтовно може мати таку структуру:

І етап – складання на місяць або квартал концептуальних/інтелектуальних карт (схема змістового наповнення теми);

ІІ етап – перспективне потижневе тематичне планування за видами діяльності (освітніми лініями);

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.