Вихідні положення сучасного планування освітньої роботи з дітьми раннього та дошкільного віку: основою планування є та освітня програма, яка прийнята до керівництва і висуває перед педагогами конкретні завдання щодо формування особистості дошкільника; план має будуватися на основі блочно-тематичного підходу із врахуванням всіх дидактичних принципів: взаємозв’язку всіх розділів освітньої роботи, систематичності, послідовності, доступності, повторюваності матеріалу, диференційованого та індивідуального підходів до дітей; під час складання плану враховується конкретні умови (віковий склад групи, рівень розвитку дітей, умови дитсадка, напрями роботи колективу тощо); план повинен бути календаризованим, тобто чітко передавати конкретний зміст роботи з малюками впродовж дня. У ньому вказується, в яких видах діяльності або у які моменти життя дітей, на яких заняттях буде здійснюватися та чи інша робота. Перспективно-календарний план орієнтовно може мати таку структуру: І етап – складання на місяць або квартал концептуальних/інтелектуальних карт (схема змістового наповнення теми); ІІ етап – перспективне потижневе тематичне планування за видами діяльності (освітніми лініями); |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Нові коментарі