Проект «Скриня творчих здібностей дошкільнят»

 

«Скриня творчих здібностей дошкільнят»

 Напрямок роботи:

Діти: розвиток творчих здібностей засобами образотворчого мистецтва

Дорослі: активізація потенціалу вихователя та його ефективний вплив на розвиток творчих здібностей дітей.

Мета проекту:

Освітня:

Діти:

·        поглибити знання дітей про різні матеріали, їх властивості, призначення;

·        формувати вміння дітей працювати з різними матеріалами;

·        вчити добирати відповідні засоби реалізації задуму;

·        формувати вміння використовувати різні техніки у зображувальній діяльності;

·        вчити дітей добирати відповідні засоби реалізації задуму;

·        вчити встановлювати зв’язки між практичною діяльністю людини та природним довкіллям;

·        ознайомлення з різними способами отримання інформації;

·        вчити складати план своєї діяльності для досягнення якісного кінцевого результату.

Дорослі:

·        активізація творчого потенціалу вихователів, батьків як одна з передумов розвитку творчих здібностей дітей в образотворчому мистецтві;

·        відстежити динаміку розвитку творчих здібностей і розвиток образотворчих навичок дитини;

Розвивальна:

·        прищеплення інтересу та любові до образотворчого мистецтва як засобу вираження почуттів, взаємин, залучення до світу прекрасного;

·        розвиток естетичного сприйняття об’єктів та явищ;

·        розвивати власне бачення поставленої проблеми;

·        розвивати самостійність, ініціативу;

·        розвиток творчих здібностей;

·        розвивати вміння реалізовувати задуми учасників проекту в практичній діяльності;

·        розвивати комунікативно-мовленнєву компетентність.

Соціалізуюча:

·        сприяти збагаченню досвіду спілкування дитини з дорослими і однолітками;

·        застосовувати особистий досвід у роботі над проектом;

·        розвивати самооцінку, самоконтроль;

·        створити умови для реалізації пізнавальної і соціальної активності дітей.

Виховна:

·        виховувати емоційно-ціннісне сприймання навколишнього середовища;

·        виховувати бережливе ставлення до природи, різних матеріалів.

Характеристика проекту

–         за домінуючою діяльністю: творчий

–         за тривалістю: довготривалий

–         за кількістю учасників: колективний

–         за характером контактів: в межах дитячого садка.

База реалізації проекту: Дошкільний навчальний заклад № 31 «Білочка»

Учасники проекту: діти, батьки, вихователі, психолог, завідувач, методист.

Очікуваний результат (діти, дорослі):

1.     Підвищення професійної компетентності педагогів.

2.     Розкриття творчого потенціалу учасників проекту.

3.     Активне впровадження нетрадиційних технік у зображувальній діяльності.

4.     Розвиток конструктивних здібностей та художнього смаку.

5.     Віра у власні можливості, довіра до себе, вміння покладатися на власні сили.

6.     Радість своїм досягненням.

7.     Сприяння власному розвитку.

8.     Творче ставлення до життя, схильність до експериментування, дослідництва, відкриттів.

9.     Довіра до дорослих, відкритість, контактність.

10.   Прагнення до самовдосконалення.

11.   Підвищення якості освітньо-виховного процесу.

12.   Оновлена практика освітньо-виховного процесу.

 

Результативність проекту:

–         організація вернісажу «Руками дітей творяться дива»;

–         виготовлення фотоальбому робіт;

–         розробки методичних рекомендацій;

–         стимулювання творчого потенціалу дітей в образотворчому мистецтві;

–         створення сторінки на сайті ДНЗ «Творчість родом з дитинства»;

–         виставка робіт у Будинку Творчості.

 

I. Мотиваційний етап

Мета:

–         вироблення власної мотивації учасників проекту щодо реалізації поставлених задач;

–         максимально суб’єктивно спрогнозувати як можливості, так і процес розвитку творчих здібностей дітей в межах партнерства «дитина-дитина», «дитина-вихователь», «дитина-батьки», «батьки-вихователь»;

–         стимулювання педагогів до активних змін для поліпшення якості освітньо-виховного процесу.

 16

II. Інформаційний етап

Мета:

–         розширення поінформованості учасників проекту з означеної проблеми;

–         з’ясувати ефективні шляхи удосконалення роботи ДНЗ на засадах «Базового компонента дошкільної освіти щодо художньо-естетичного, креативного розвитку.

 17

III. Узагальнюючо-репродуктивний етап

Мета:

1.     Прояв індивідуальності кожного учасника проекта як головного здобутка репродуктивного етапу.

2.     Реалізація отриманих знань, вмінь, навичок у власній практичній діяльності.

3.     Створення «ситуації успіху» під час партнерської діяльності між дітьми та дорослими (дорослими/дорослими/адміністрацією)

4.     Контроль «власної діяльності», чітка орієнтація в інноваційному просторі.

5.     Збагачення практичного досвіду учасників  проекту у застосуванні різноманітних технік зображувальної діяльності.

18

IV. Творчий етап (квітень)

Мета:

–         Здобуття, розширення власного досвіду усіх учасників проекту та його реалізація.

–         Самовираження кожного педагога.

–         Використання проектної технології як показника високої кваліфікації педагога, його інноваційного мислення, орієнтація на особистий розвиток дитини.

–         Опанування технології стимулювання творчого потенціалу дитини

 

1.     Участь у конкурсі «Руками дітей творяться дива» (д/с – родина)

2.     Організація інтернет-виставки «Творчість родом з дитинства».

3.     Міський конкурс «Дитина і світ»

 

 

V Рефлексійно-оцінювальний етап (квітень-травень)

Мета:

–         аналіз, узагальнення та систематизація власної діяльності педагогів, батьків протягом проекту;

–         моніторинг результативності педагогічної діяльності.

19

Залишити відповідь

Ви можете використовувати ці HTML теги і атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.