Затверджую:
Завідувач ДНЗ Л.М.Галущак.
«ШКОЛА МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ»
в дошкільному навчальному закладі №31 «Білочка».
Керівник – Довгань Т.А.
МЕТА:
1. Особистісне та професійне зростання педагогічних працівників дошкільного закладу, розкриття потенційних можливостей кожного педагога у командній співпраці.
2. Поглиблення педагогічних знань, формування професійної компетентності вихователів шляхом ознайомлення з директивними документами, наказами, розпорядженнями Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
3. Вивчення психології, етики, формування посадових умінь та навичок педагогів.
4. Постійне удосконалення науково – теоретичної підготовки з розділів базової програми «Я у світі» та методик дошкільної освіти.
5. Вивчення та узагальнення кращого педагогічного досвіду, аналіз та визначення шляхів його творчого використання з врахуванням вимог сьогодення.
6. Розроблення власних педагогічних технологій, що сприятимуть зростанню іміджу дитячого садка та підвищенню якості дошкільної освітньо – виховної діяльності з дітьми.
7. Організація перегляду різних форм роботи з дітьми в ДНЗ та інших дошкільних закладах міста з послідуючим аналізом.
8. Підготовка молодих вихователів до участі в семінарах, оглядах, конкурсах, змаганнях.
СПИСОК ВИХОВАТЕЛІВ, ЯКІ ВІДВІДУЮТЬ ШКОЛУ
МОЛОДОГО ВИХОВАТЕЛЯ. (на 01.09.2015р.)
№ п/п | Прізвище, ім’я, по-батькові | Освіта | Стаж роботи |
---|---|---|---|
1 | Чернієнко С. М. | вища | 2 |
2 | Рибалка А. С. | Неповна вища | 0 |
3 | Завтонова Д. В. | Неповна вища (не фахівець) | 0.3 |
4 | Розумяк І. С. | Вища (не фахівець) | |
5 | Кондратьєва Я. О. | вища |
Затверджую:
Завідувач ДНЗ Л.М.Галущак
План
роботи школи молодого вихователя
на 2015 – 2016 навчальні роки.
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Відповідальні |
---|---|---|---|
1 | Самоосвіта Закон України «Про дошкільну освіту». Положення про дошкільний навчальний заклад. Програмові вимоги. | ||
2 | 1. Анкетування молодих спеціалістів з питання "Професійна компетентність компетентності”, «Барометр педагогічної активності» . 2. Складання плану роботи наставників з молодими спеціалістами. 3. Затвердження плану роботи ШМП на 2015-2016 н. р. | Вересень | Методист |
3 | 1. Консультація на тему: «Креативні підходи до створення розвивального середовища». | Жовтень | Хмарська І.П. |
4 | 1. Співбесіда на тему: "Співпраця педагогів та батьків заради безпеки малюків". | Листопад | Рязанцева Н.П. |
5 | Тиждень молодого спеціаліста. 1.Підсумки роботи мол. спеціаліста. 2. Рекомендації щодо підвищення фахової майстерності мол. спеціаліста. | Травень | Методист |
6 | Педагогічна студія «Удосконалюємо дикцію та техніку мовлення» | Квітень | Методист |
7 | Консультація на тему: «Організація пошуково-дослідницької діяльності дітей в групах. | Листопад | Нестеренко Л.О. |
8 | Методичні рекомендації щодо організації зображувальної діяльності в ДНЗ. | Лютий | Методист |
9 | Участь у засідання постійно діючого семінару для педагогів «Творчий педагог»: «Казкова фізкультура» за М. Єфіменко. | Листопад | Методист |
10 | «Методичні посиденьки». 1.Самоосвіта – робота з пресою, методичними посібниками. 2.Схеми аналізу занять – обговорення. | Жовтень | Методист |
11 | «Індивідуальні консультації». | За потребою | Спеціалісти |
Затверджую:
Завідувач ДНЗ Л.М.Галущак
Спільний план роботи наставників та молодих педагогів
на 2015-2016 навчальний рік
№ п\п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний | Примітка про виконання |
---|---|---|---|---|
1. | Вивчення молодими фахівцями документів МОН, законів, Базового компонента дошкільної освіти України та освітніх програм. | Вересень далі протягом року | Молоді педагоги | |
2. | Тестування молодих педагогів на виявлення рівня знань методик, програм, нормативної бази | Жовтень | Наставники | |
3. | Групові педагогічні консультації: - «Дотримання режиму дня» - «Планування освітньої роботи» - «Створення розвивального середовища» - «Самоосвітня діяльність педагога» | Вересень | Методист, наставники | |
4. | Індивідуальні консультації: - «Організація і планування освітньої роботи в групі» - «Вікові особливості дітей» - «Виховання культурно-гігієнічних навичок дітей» - «Обрання проблемної теми самоосвітньої діяльності» - «Види дитячої діяльності та їх планування» - «Співпраця з батьками» - «Складання плану роботи з підвищення професійного рівня та робота у щоденнику з підвищення професійного рівня» - «Виготовлення дидактичних посібників» - «Впровадження в освітній процес здоров'язбережу-вальних технологій» | вересень вересень вересень вересень жовтень листопад жовтень | Методист Наставники Наставники Методист, Наставники Наставники Наставники наставники | |
5. | Індивідуальні бесіди з молодими педагогами з поточних проблем. | За потребою | Методист, наставники | |
6. | Допомога в складанні перспективного та календарного планування освітнього процесу в групі. | 1р\міс | Методист, наставники | |
7. | Допомога у створенні батьківських куточків та добору інформації до них. | 1р\міс | Методист, наставники | |
8. | Допомога в оформленні розвивального предметно-ігрового середовища. | За потребою | Методист, наставник | |
9. | Спостереження за роботою молодих педагогів під час: - різних видів дитячої діяльності; - занять; - режимних моментів; - формування культурно-гігієнічних навичок; - організації освітньої роботи; - підготовки до занять. | 1р\міс | Методист, наставники | |
10. | Участь у методичних заходах ДНЗ: - відвідування семінарів, практикумів; - відвідування майстер-класів, Школи молодого вихователя; - вивчення досвіду роботи наставника, інших педагогів закладу, району. | Згідно річного плану, протягом року | Молоді педагоги | |
11. | Контроль за веденням документації. | 1р\міс | Методист | |
12. | Контроль за веденням номенклатури справ вихователя. | 1р\кв | Завідувач, методист | |
13. | Підготовка до проведення заходів у Тиждень молодого вихователя. | Квітень-березень | Методист, наставники | |
14. | Аналіз конспектів занять, складених молодими педагогами. | 1р\тижд. | Методист, наставники | |
15. | Моніторинг якості роботи молодих вихователів. | Квітень-травень | Завідувач, методист Наставники |
Ознайомлені:
___
___
___
Положення
про Школу молодого педагога
1. Загальні положення
Школа молодого педагога є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів і об’єднує педагогів з повною вищою та неповною вищою освітою, що мають стаж менше 3 років. Школа молодого педагога – це постійно діюче професійне об’єднання педагогів, створене за ініціативою інформаційно-мет
2. Мета і завдання
Мета: формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і самовдосконаленн
Завдання роботи Школи
- задовольняти потреби молодих педагогів у неперервній освіті і надавати допомогу у подоланні різних утруднень;
- сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів;
- допомагати молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи і передові педагогічні технології у навчально-виховн
ий процес.
3. Функції і обов’язки
- Організація групових занять для молодих педагогів, проведення практичних семінарських занять, науково-практичн
их конференцій, заслуховування звітів слухачів школи молодого педагога з питань організації навчальної діяльності і професійної освіти. - Організація вивчення професійних потреб молодих педагогів, допомога в самовдосконалені.
- Організація роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду в освітніх закладах.
4. Права слухачів Школи молодого педагога
- брати участь у конференціях, творчих і педагогічних майстернях;
- використовувати матеріальну базу Школи для самоосвіти;
- одержувати консультативну допомогу від педагога-наставн
ика, керівника Школи; - підвищувати свою кваліфікацію.
5. Відповідальність
Учасники і керівник школи молодого педагога несуть відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій і обов’язків.
6. Управління Школою молодого педагога
Для організації роботи Школи молодого педагога призначається вихователь-метод
До основних форм роботи з молодими педагогам відносяться:
лекції, повідомлення і дискусії з методики;
рольові та ділові ігри, моделювання навчальних занять, тренінги тощо;
вивчення передового педагогічного досвіду.
7. Діловодство
Положення про Школу молодого педагога;
план роботи;
банк даних про слухачів школи в молодого педагога: кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність, педагогічний стаж, рік закінчення вищого навчального закладу);
матеріали засідань;
протоколи засідань Школи молодого педагога;
звіти про роботу Школи молодого педагога.
Затверджую:
Завідувач ДНЗ Л.М.Галущак
15.09.15
Методичний кабінет ДНЗ №31 «Білочка»
План роботи
«Школи молодого вихователя»на 2015 – 2016 н.р.
Індивідуальний план співпраці молодого педагога і наставника
№ | Зміст діяльності | Термін | Примітка |
---|---|---|---|
1. | Складання плану співпраці | 1-2 дні | Педагоги |
2. | Ознайомлення з психолого-педагогічною характеристикою дітей групи, режимом дня, мережою занять. | Тиждень | Вивчення, конспектування, відвідування різних форм діяльності наставника. |
3. | Підготовка методичних рекомендацій для молодого вихователя «Порадник молодому вихователю» | В перші дні роботи | Бесіда, ознайомлення з робочим місцем наставника. |
4. | Допомога в організації освітньої діяльності (складання календарного плану, підбір літератури, структурний план занять, конспекти) | За потребою | Вивчення структури проведення занять складання конспектів занять |
5. | Підготовка і проведення заняття з вивчення нового матеріалу. | Взаємовідвідування наставник-початківець | |
6. | Консультація «Забезпечення рухового режиму дітей в ДНЗ» | 4 вівторок місяця | Індивідуальна кон-сультація з вихователем –методистом |
7. | Участь у теоретичному семінарі: "Проект заняття з розвитку мовлення дітей". | 1 раз в квартал | Консультація наставника, вихователя-методиста |
8. | Консультація «Методика використання наочних посібників» | За потребою | Наставник |
9. | Підготовка і проведення відкритого заняття з закріплення знань , умінь й навичок дітей. | Наставник- початківець | |
10. | Проведення відкритих батьківських зборів | 1 раз в квартал | Взаємовідвідування Наставник-початківець |
11. | Участь у семінарі-практикумі: проведення відкритого заняття | 1 раз в півроку | Консультація і до-помога наставника |
12. | Участь у представницьких заходах за річним планом ДНЗ | Згідно плану роботи | Допомога наставника у підготовці та участі |
Нові коментарі